No właśnie... zamiast 2,19m powinno być 219 cm. (:
|
|
Co wy nie umiecie liczyć..... 219 cm = 2,19 m ......
to jest to samo
|
|
Jak dla mnie to w 11 będzie PTAK (nie lód). Chodziło o odpowiedź na pytanie czyje cechy są UWYDATNIONE w wierszu. O lodzie jest mowa tylko w wersie trzecim "po lodzie jak szkło". Rezsta wersów jest określeniem łyżwiarki jako ptaka i cechy ptaka są uwydatnione ("niby piórko najlżejsze", "ledwie ziemi dotyka", "i już znowu pomknęła, oto w lewo i w prawo"). W wierszu nie są uwydatnione żadne cechy lodu poza tym "jak szkło".
|
|
teoretycznie to samo, ale zadanie miało w treści "wynik wyraź w centymetrach" (z pewnością nikt nie dostanie maxa za odpowiedź wyrażoną w metrach) |
|
Pytanie w zadaniu 11 brzmiało: W wierszu występują porównania. Służą one przedstawieniu łyżwiarki ORAZ uwydatnieniu cech...
Wyraz "ORAZ" oznacza, że te porównania mają się odnosi do łyżwiarki i do TEGO CZEGOŚ (równocześnie). Gdyby autorowi pytania chodziło o LÓD pytanie brzmiałoby zapewne: Służą one przedsatwieniu łyżwiarki LUB uwydatnieniu cech...
|
|
Zamknięte nawet łatwe
Ja osobiście poległam na matmie ,bo pomieszałam zadania ...
|
|
Ta...
zawaliłam matme ;/
przez przypadek xd
to ze skala i o z rowerem xd
pech....
|
|
Zad. 1-20 2bł. miałem a w otwartych wszystko bezbłędnie.
|
|
xd ja tez mialam dwa błędy xd w zamknietych ale zwykle na próbnych nie mam błędów xd
To pewnie ze stresu xd
|
|
Kurczę... Kilka na pewno zawaliłam . Chociaż może nie będzie tak zle. Koleżanki to zawsze maja 40 pkt. ja to mam 38/37 || Niektóre pytania trochę podchwytliwe... To z lodem np. Nom ale mam dobrze.
|
|
a wie ktoś ile punktów za te trójkąty było bo wydaje mi się
że 2
|
|
Przecież autor pytania 11 pyta o uwydatnienie cech. Ewidentnie wiersz za pomocą łyżwiarki uwydatnia cechy ptaka. Jego lekkość, zwinność, szybkość, grację, bystrość. "Ledwie ziemi dotyka".
|
|
Pytanie 11 nie było podchwytliwe, tylko źle skonstruowane. Powinniśmy się odwołać.
|
|
proste, bedzie 39:) pomyliłem sie tylko w 11
|
|
Pytanie 11 nie było podchwytliwe, tylko źle skonstruowane. Powinniśmy się odwołać.Też tak uważam. Ja zaznaczyłem lód. W zamkniętych 4 błędy. WRRR jestem zły. A jeśli chodzi o matme to wszystko ok. Opowiadanie napisałem o koledze z klasy. Na próbnych miałem 39 pkt i 35. |
|
A ja w wypracowaniu opisałem siebie. Teraz nie wiem , czy to aby na pewno będzie mi uznane? Mam nadzieje, bo napisałem na wystarczajacą ilość miejsca i nie powinieniem mieć specjalnie problemów z ortografia. Tylko czy zaliczą mi sens i prace na temat? po za tym brakuje mi tylko 3 punktów, tylko a moze aż 3 ; //
|
|
Ztych odpowiedzi wynika, że mam źle 19 i 20 no i źle wynik w 23... poza tym, to chyba stale powtarzający się błąd w pracy > po mimo.podobno pisze sięto raZEM ;d
|
|
8,2 KILOMERTA zadanie nr.23
|
|
ja tam mysle ze bedzie dobrze mam tylko jedno zle z tymi cechami tej lyzwiarki no i nie wiem jak z punktacja tego opowiadania
|
|
na 100% chodzi o lód,jest porównanie" lód jak szkło",pytałam polonistki i też tak powiedziała
|
Strona 11 z 13
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|